kaghaz & ghalam

بایگانی
نویسندگان
طراح وبلاگ : علی شفیعی
مدیر وبلاگ : امید شجاعیان

قاب عکس

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

قاب عکس

قاب عکس

دنیا اسیر آدمک­ های خود، چرخِ فلک را می­ گرداند و صدای خش ­دار من خرامان خرامان در سکوت نقش می­ بندد.

کاغذ مچاله­ های حرف­ هایم گوشه گوشه­ ی اتاق را جنگلی از واژگان گرم ساخته که دلم را در سرمای خود غرق کرده است.

کلید قاب عکس­ های خالی صفحات عمرم را ورق می زنم؛ کلیدی که شاید از قفل کلامم گره ­گشایی کند.

لبخندی که آغوش مرا به حیله­ گری چشمان دنیا فروخت و بغضی که به حرمت میزبانی در سرای خشکیده ­ی چشمان من

نمی­ شکند.حلاوت تلخ دنیایم دلم را می­زند و سکوت تو تنها جواب من است... .

امید شجاعیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
omid shojaeyan

نظرات  (۱)

قشنگ بود ☺☺
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی