kaghaz & ghalam

بایگانی
نویسندگان
طراح وبلاگ : علی شفیعی
مدیر وبلاگ : امید شجاعیان

سنگ صبور

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

سنگ صبور

سنگ صبور

چندیست سکوت در شبستان من بیداد می­ کند

از وحدت ثانیه­ ها می­ هراسم

باز هم آرامش، قبل از طوفانی دیگر

جنجال امواج خروشان قلب من پایانی ندارد

باز قلبم چه می­ خواهد از روح به یغما رفته­ ی من؟

چه وحشیانه چنگ می­زند یادت بر آشیانه­ ی دل

مرا به کدامین کوچه باید پناه برد که بنبست خاطرات تو نباشد؟

انگار همه­ ی دنیا جمع شده­ اند که بی تو ماندن را به رخ من بکشند

حتی باد هم زوزه می­ کشد و با من غریبانگی می­ کند

یک لحظه با تو بودن دنیای خاطرات است

من که دنیایی با تو بوده­ ام اکنون چه کنم با این همه دنیا ؟؟؟

امید شجاعیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
omid shojaeyan

نظرات  (۲)

Ali bod♥
پاسخ:
ممنون،انشاا... با نظراتتون دلگرمی باشید برای اعضا و فعالیت سازندشون
 خییییییلی متن زیبایی بود غم توش بیداد میکنه واقعا خوشم اومد 😭😦
پاسخ:
ممنون، احساس با این سبک تراژدی ارتباط عمیق تری برقرار میکنه اما هیچ وقت حس زیبای خوشحالی رو باهیچ چیزی عوض نکن تا روزی که دیگه خیلی دیر شده بود نگی ای کاش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی