kaghaz & ghalam

بایگانی
نویسندگان
طراح وبلاگ : علی شفیعی
مدیر وبلاگ : امید شجاعیان

اطلاعیه مهم

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ق.ظ

اطلاعیه مهم مدیر وبلاگ جهت جا به جایی

اطاعیه مهم جهت جا به جایی و نقل مکان

خوشبختانه فعایت دیگر نویسندگان و طراحان گروه اجتماعی کاغذ وقلم هنوز شروع نشده بود که الان متوجه شدیم این وبلاگ نمیتونه زمینه ی فعالیت مارو فراهم کنه و فعالیتمون رو به وبلاگ دیگری با همین اسم اما در بلاگفا انتقال میدیم. اگر قرار بر این بود که ما برای آب خوردن هم در بلاگ هزینه ای رو پرداخت کنیم خب به طبع میرفتیم و یک سایت اختیار می کردیم. فعالیت گروه ما صرفا یک فعالیت اجتماعی است و هیچ جنبه ی درآمدی برای ما نداره.

آدرس وبلاگ جدید ما به ثبت رسیده اما هنوز طراحی آن انجام نشده که به احتمال قوی تا یکی دو روز آینده توسط طراح پر توانمون آقای علی شفیعی صورت میپذیره و به صورت دایمی به فعالیت در وبلاگ جدید می پردازیم.

در بلاگ فقط امکان ثبت سه نویسنده بیشتر نیست اما یک گروه با تعداد نامحدود هستیم که روز به روز به تعدادمان افزوده خواهد شد.

از طراحان،نقاشان و نویسندگان هم رسما دعوت به عمل می آید که با دریافت یوزر و پسورد اختصاصی خودشان می توانند در وبلاگ فعالیت داشته و شخصا روی مطالب شخصی خودشان مدیریت داشته باشند.

پس فعالیت در این وبلاگ تعطیل و به زودی حذف خواهد شد. لطفا اطلاع رسانی کنید. از عزیزانی که ما را حمایت کردند صمیمانه تشکر می نمایم و از آنها می خواهم که مارا در وبلاگ جدید و داییمی مان نیز حمایت کنند والطاف خود را بر ما عرضه دارند.

امید شجاعیان مدیریت گروه اجتماعی کاغذ و قلم

آدرس وبلاگ جدید kaghazoghalam.blogfa.com

kaghazoghalam.blogfa.com

kaghazoghalam.blogfa.com

kaghazoghalam.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۱۱
omid shojaeyan

نظرات  (۸)

ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. آیت الله بهجت
پاسخ:
جمله ی زیبایی بود. دقیقا. بلاگ بهای نفس کشیدنی که بهش مربوط نیست رو هم میخواد بگیره. البته این رسم چیز عجیبی نیست دیگه واسه مردم ما. درصورتی که هیچ وقت نباید برای خواسته های نابه جا قد خم کرد. از بس هیچی نگفتیم همه افعی شدن و خط و نشون می کشن. 
دقیقااا 
من خودم تا الان چقدر هزینه پرداخت کردم بخاطر شرایط خاص وبم 
آقای شجاعیان به ما سر بزنید ها برادر...:-)
منتظریم
پاسخ:
چشم حتما. بلاگ پول نفس کشیدن توی امری که بهش مربوط نیست رو هم میخواد بگیره. البته این چیزا دیگه برای مردم ما عادی شده. از بس هر چیزی بهمون گفتن و ما سر خم کردیم همه افعی شدن. مهناز جان اگه شما تمایل داشته باشید میتونید به گروه ما بپیوندید و با دریافت یوزر و پسورد اختصاصی خودتون در وبلاگ به عنوان یکی از مدیران بخش اتاق گفتمان که هر هفته راجب یک موضوع خاص است فعالیت داشته باشید.اگر متمایل بودید تا شمارو بیشتر در جریان امور و اهداف گروه اجتماعی کاغذ و قلم بذارم.
یه بار من براتون جواب گذاشتم اما انگار ثبت نشده بود و الان مجدد ج دادم.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۷ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
بلاگ خیلی بهتر از بلاگفا هستش...
پاسخ:
با توجه به اهداف گروه ما باید سالانه هزینه ی هنگفتی رو در بلاگ متحمل بشیم که بنا به شرایط، بودن ما رو در بلاگ امکان پذیر نمیکنه. اینجا بابت هر نفسی که میکشی باید هزینه کنی.اگه این ایرادو نداشت میتونست بهتر باشه. اما حالا شما وبلاگ جدید ما در بلاگفارو ملاحضه بفرمایید. میبینید که نه تنها چیزی کمتر از اینجا نداره بلکه خیلی بهتر هم میتونه باشه. البته هنوز طراحی اونجا کامل نشده.
سلام و عرض ادب. امیدجان خوبی؟ منم قبلا با بلاگفا کار کردم خیلی خوب بود. ایشالا به وبلاگ جدیدتون سر میزنیم. اگه شد با مطالبی راجب محیط زیست به گروهتان خواهم پیوست.
پاسخ:
سلام. ممنون .به گروه خودتون خوش اومدید. بی صبرانه منتظر شما هستیم
ای بابا ما شب زنده دارانیم جناب شجاعیان 
مجددا ایمیلتون رو چک کنین ظاهرا به ما استراحت نیومده 
مشخصات رو فرستادم براتون
پاسخ:
منم تا صبح بیدارم اکثرا. اکی. طراحی وبلاگ جدید هم تا قبل از ظهر فردا قراره به اتمام برسه
ظاهرا ایمیلتون نرسیده. احتمالا عزیزان توی گمرک دارن چک میکنن :)

هههه خسته نباشن واقعا..!
پاسخ:
مجدد بفرستید بی زحمت
سلام 
آدرس وبلاگ و کاربری رو برام میفرستین
پاسخ:
kaghazoghalam.blogfa.com

داخل وبلاگتون پیغام گذاشتم
آهان باشه ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم. امیدوارم که در کنار هم بتونیم به اهداف وبلاگ تحقق بدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی